Saturday 6 February 2010

post yang xde tajuk...
(malas nak pikir tajuk pe nak letak)


cuma nak luah kan isi ati je...
kenape la orang laki ni erk kita dah x dulik kan die baru la die nak terhegeh² gan kita?
dulu time kita jaga die,dengo kate die,ikot sgalabagai nye..
siiikiiittttttttttttttttttttt pon x reti nak hargai.

bile kite ni dah buat perangai,dah ungkal,dah xnak dengo kate ko,
haa...amik ko!baru ko tahu sape aku sbnrnye kan....
sesuke ko je nak buat aku gitu kan.
orang baik aku baik....






tapi .............



ade la tahap² nye kan...
bile dah melampau,
mampos aku x layan la...
bile aku ckp leklok..
ko main2 kan...
skrg timer la nasib ko....

jgn ingat aku diam diri selama ni
ko bleh la kan pijak² ,henyak²,hentak² pale aku..
mcm ala2 smack down gak la...

Oiiii!!...
aku bayo zakat fitrah aku sndiri taw..
huh!!!
bile aku dah buat perangai cam ni
1 thumb left hand 4 u...
xnak pki tgn kanan
serve ur right....
hahahahahaha


arrrr.....
lepas dah geram aku

astaqfirullahal Azim...jijah3



sok nak ikot leo g men net ball ataw nak ikot ucu lisa g seminar Hai O kat hotel Sri M'sai erk????
pkir2 dulu...

No comments: